Co jsou to cookies?

Cookies v překladu znamenají "sušenky, oplatky, koláčky". Jsou pojmenovány dle britského zvyku nabídnout návštěvníkovi sušenku pro navození přátelské atmosféry.

V praxi internetu je cookie malý textový soubor, který webová stránka uloží do vašeho prohlížeče tak, aby byla později zase pro webový prohlíčeš k přečtení. Příkladem využití je, že stránka pozná, že už jste ji v minulosti navštívil, a tak vám nezobrazí informační okno znovu a není tedy nutné ho znovu potvrzovat. Používá se i na složitější úkoly a například většina webů, na které se lze přihlásit pod uživatelským účtem, se bez nich neobejde.

Cookies ve vašem prohlížeči nejsou uloženy navěky.Záleží jak máte nasatvený prohlížeč a samotné cookie. Některé jsou uložené jen po nezbytně možnou dobu,  tedy po dobu kdy máte otevřené určité stránky. Další jsou platné v řádech dní až měsíců.

Jak soubory cookies používáme?
Seřadíte si produkty dle ceny, nebo si přihodíte nějaký produkt do košíku. Pak ale musíte náhle odejít a zavřete prohlížeč. Když se pak vrátíte, vše je ve stejném stavu, a to díky souborům cookies. To je jeden z příkladů, kdy zpříjemňují Vaši práci s našimi stránkami. Používáme ale také i klíčové cookies, které umožňí správnou funkčnost například při přihlášení.

Abychom mohli zlepšovat a zdokonalovat naše služby, musíme mít dokonalý přehled o tom, co se na stránkách děje a jak s nimi pracujete. Zjišťujeme, které funkce používáte nejčastěji, abychom je zdokonalili. Kde mají problémy, abychom tomu předešli a vyřešili je. Jak často na naše stránky chodíte, abychom tomu přizpůsobili výkon hardwaru a nebyly stránky pomalé. Na to využíváme analytické cookies služby Google Analytics. Rovněž nám umožňují analyzovat výkon online prodejních kanálů a vyhodnocovat je.

Využíváme cookies služeb Google AdWords, Seznam Sklik a Google Analytics, které nám pomáhají s analýzou úspěšnosti prodejních kanálů. Jednoduše řečeno musíme mít přehled o tom, jak jednotlivé reklamy fungují, abychom je mohli efektivně optimalizovat. Tyto cookies mohou být využity i při remarketingu, který obstarává personalizaci reklam a vhodné zacílení, tedy že uvidíte reklamy, které jsou pro Vás relevantní a nezobrazuje se Vám to, co Vás nezajímá.